Inici // Botiga // Política de compres i reemborsaments

POLÍTICA DE COMPRES I REEMBORSAMENTS

1. INTRODUCCIÓ

Aquesta política de compres i reemborsaments regula les condicions aplicables a les compres realitzades a la nostra botiga online. En realitzar una compra, l’usuari accepta aquestes condicions.

2. PROCESSAMENT DE COMANDES

  • Les comandes es processen en un termini de 24-48 hores laborables des de la seva confirmació.
  • En cas que un article no estigui disponible, es notificarà al client i s’oferirà una alternativa o el reemborsament de l’import corresponent.

3. PREUS I PAGAMENTS

  • Tots els preus indicats a la botiga inclouen l’IVA corresponent.
  • Els mètodes de pagament acceptats inclouen targeta de crèdit/dèbit, transferència bancària i altres sistemes electrònics de pagament segurs.
  • La comanda es considera confirmada un cop s’ha rebut el pagament complet.

4. ENVIAMENT DE TERMINIS I LLIURAMENTS

  • Els enviaments es realitzen mitjançant serveis de missatgeria.
  • Els terminis de lliurament poden variar segons la destinació, habitualment entre 2 i 5 dies laborables per a enviaments nacionals.
  • Les despeses d’enviament es calcularan en el moment de la compra i es mostraran abans de finalitzar la comanda.

5. POLÍTICA DE DEVOLUCIONS I REEMBORSAMENTS

  • El client disposa d’un termini de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda per sol·licitar una devolució.
  • Els productes han d’estar en el seu estat original, sense usar i amb l’embalatge intacte.
  • No s’accepten devolucions de llibres digitals, productes personalitzats o articles que per motius d’higiene no es puguin tornar.
  • Per iniciar el procés de devolució, el client ha de contactar amb el nostre servei d’atenció al client.
  • Un cop rebuda i revisada la devolució, es procedirà al reemborsament en un termini de 7-14 dies mitjançant el mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.
  • Les despeses d’enviament de la devolució aniran a càrrec del client tret que la devolució sigui deguda a un error nostre o a un producte defectuós.

6. PRODUCTES DEFECTUOSOS O ERRORS EN LA COMANDA

  • Si un producte arriba en mal estat o no correspon amb el sol·licitat, el client ha de notificar-nos en un termini de 48 hores des de la recepció de la comanda.
  • En aquests casos, ens farem càrrec de les despeses de devolució i enviament del producte correcte o del reemborsament de l’import.

7. CONTRACTE

Per a qualsevol dubte o consulta sobre aquesta política, pots contactar-nos a:

  • Email: info@llibreriasantjordi.cat
  • Telèfon: 93 887 01 92
  • Adreça postal: C/ Major, 87 – 08551 Tona (Barcelona)

 

Aquesta política de compres i reemborsaments pot ser modificada en qualsevol moment. Recomanem revisar-la periòdicament per estar informat de possibles canvis.

0
    0
    Cistella
    La cistella està buidaTORNAR A LA BOTIGA
    Obrir el xat
    1
    Què ens vols dir?
    Hola!
    Et podem ajudar?